Mendeley

Mendeley Reference Manager

Mendeley Reference Manager és l'aplicació d'escriptori que podeu descarregar i instal·lar des d'aquí. Aquestes són les seves principals característiques:

Mendeley Reference Manager

1. Sincronització amb Mendeley web: Les aplicacions d’escriptori de Mendeley se sincronitzen automàticament amb Mendeley web però es recomana fer-ho almenys una vegada manualment abans de tancar la sessió.

2. Tots els documents de la teva biblioteca: “All references” conté totes les referències de la teva biblioteca i també de les carpetes i els grups.

3. Carpetes: Es poden crear carpetes i subcarpetes que ajuden a mantenir la teva biblioteca organitzada.
  4. Grups privats: Els grups privats permeten compartir referències i documents* amb altres usuaris de Mendeley.
  5. Afegir referències: Menú per afegir noves referències.
  6. Filtre d'autors i altres: Permet filtrar les referències de la teva biblioteca pel nom dels autors. Mendeley Desktop també permet filtrar per altres camps com paraules clau, tags o publicacions
  7. Cerca referències a la teva biblioteca: Cercador de text dintre de la teva biblioteca.
  8. Totes les referències incloses en la biblioteca, carpeta o grup seleccionat: La part central de la pantalla mostra totes les referències.
  9. Referència seleccionada: La referència seleccionada queda ressaltada.
  10. Informació completa de la referència seleccionada: La part dreta de la pantalla mostra la informació ampliada de la referència seleccionada. Podeu editar, modificar i/o completar la informació de la referència des d'aquest apartat.
  11. Text complet: Es pot adjuntar el text complet a les referències. Si el text complet s’adjunta en PDF, Mendeley permet llegir-lo a la mateixa aplicació i també afegir-hi anotacions i comentaris. A més de PDF també es poden adjuntar altres tipus de fitxers: text, imatges, fulls de càlcul, etc.
  12. Notes sobre la referència seleccionada: Es poden adjuntar notes a cada referència.
  13. Pàgines de notes generals: Es poden adjuntar pàgines de notes que es poden consultar des de qualsevol referència.
  14. Perfil personal: És l’accés al perfil personal de Mendeley.

Només es poden compartir documents a text complet d’acord amb les condicions legals de cada editorial.

Més informació: Your Mendeley library